Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Aktualności

COOPER&HUNTER Z WŁASNĄ USŁUGĄ AUTORYZOWANYCH PARTNERÓW SERWISOWYCH

04.07.2023
COOPER&HUNTER Z WŁASNĄ USŁUGĄ AUTORYZOWANYCH PARTNERÓW SERWISOWYCH

W dynamicznym świecie technologii, w którym ekologia i zrównoważony rozwój są coraz ważniejsze, pompy ciepła zdobyły dużą popularność. 

Te efektywne i ekologiczne rozwiązania ogrzewania są szczególnie cenione ze względu na swoją wydajność.

 

Decyzja o zakupie pompy ciepła jest inwestycją, która wymaga przemyślenia i zaufania do producenta. Mamy świadomość, że Klienci poszukują nie tylko wysokiej jakości urządzenia, ale także kompleksowej obsługi i wsparcia serwisowego. Dlatego wychodząc naprzeciw oczekiwaniom nasza firma jako wyłączny importer pomp ciepła marki Cooper&Hunter w Polsce z myślą o lepszej obsłudze swoich klientów, od dnia 01 lipca 2023 r. wprowadziła usługę AUTORYZOWANYCH PARTNERÓW SERWISOWYCH dla pomp ciepła. Własny serwis fabryczny to dla nas bardzo ważny krok, który umożliwi nam jeszcze lepszą obsługę naszych klientów.

 

Usługa ta pozwoli klientom na skorzystanie z profesjonalnych i wyspecjalizowanych usług serwisowych w zakresie pomp ciepła. Autoryzowani Partnerzy Serwisowi będą obsługiwać instalację pod kątem: pierwszego uruchomienia urządzenia,  konserwacji, naprawy i wszelkich innych niezbędnych czynności związanych z poprawnym funkcjonowaniem pompy ciepła. APS będą działać zgodnie z wytycznymi i standardami marki Cooper&Hunter, zapewniając klientom pewność, że ich pompy ciepła są w najlepszych rękach.

 

Ponadto wszyscy użytkownicy pomp ciepła marki Cooper&Hunter będą mieli dostęp do platformy serwisowej przez 24h na dobę, co pozwoli zarówno klientom jak i serwisantom mieć ciągły podgląd na tzw. "historię życia urządzenia". Będą tam zawarte wszystkie informacje dotyczące danej instalacji od momentu uruchomienia poprzez całą eksploatację urządzenia (zaplanowane i zrealizowane przeglądy serwisowe, protokoły instalacyjne oraz uruchomieniowe, jak również reklamacje, jeśli takie się pojawią). Klient poprzez panel serwisowy będzie mógł między innymi zgłosić ewentualne problemy,   pytania związane z funkcjonowaniem swojej pompy ciepła oraz wezwać APS, natomiast nasz dział serwisu na bieżąco będzie mógł w bardzo szybki sposób reagować i pomagać, aby jak najszybciej rozwiązać sprawę klienta.

Z chwilą uruchomienia serwisu, wszystkie nasze pompy ciepła objęte będą 5-letnią gwarancją, pod warunkiem, że zostaną uruchomione i odebrane przez nasz APS.

 

Jesteśmy dumni z wysokiej jakości naszych produktów i wierzymy, że uruchomienie usługi APS wpłynie pozytywnie na zaufanie naszych klientów do marki Cooper&Hunter.

Jesteśmy przekonani, że ta nowa inicjatywa pomoże w podniesieniu standardów naszych usług i wspólnie z  naszymi partnerami zadbamy o zadowolenie naszych klientów 

Dziękujemy za zaufanie, jakim obdarzacie naszą markę. Cieszymy się, że jesteśmy w stanie stale doskonalić nasze usługi dla klientów i sympatyków marki Cooepr&Hunter

Baza wiedzy
Popup image